Corendon: “Exposure succes Van der Poel zou ons normaal twee miljoen kosten”
woensdag 24 april 2019 om 09:33

Corendon: “Exposure succes Van der Poel zou ons normaal twee miljoen kosten”

Sponsor Corendon is in zijn nopjes met de recente prestaties van Mathieu van der Poel. “De publiciteit die we voor zijn successen krijgen overtreft alles. Als we die exposure zouden moeten kopen, zouden we tussen één en twee miljoen moeten betalen”, vertelt Martin de Boer, marketingverantwoordelijke van de Nederlandse reisorganisatie Corendon. 

Een must have voor alle wielerfans! Met de Black Friday deal van RIDE Magazine haal je het ideale cadeautje voor de feestdagen in huis. Voor slechts € 13,95 ontvang je de najaars- en de winter-editie in jouw brievenbus. Dat betekent meer dan 300 pagina’s aan schitterende wielerverhalen. Wacht niet te lang, want OP=OP. Bestel nu jouw magazines en verzeker je van uren leesplezier.
“Wat ons de afgelopen weken overkomt, is echt fantastisch.  Overal komen we in beeld, of het nu televisie is of in de commentaren in de internationale kranten”, aldus De Boer, die Van der Poel in een tijdsbestek van drie weken Dwars door Vlaanderen, de Brabantse Pijl en als klap op de vuurpijl de Amstel Gold Race zag winnen, in Het Laatste Nieuws.

Corendon is sinds drie jaar naar alle tevredenheid verbonden aan de ploeg van Van der Poel en is dan ook bereid om mee te groeien met de ploeg in de toekomst, al weet De Boer nog niet precies hoe dat eruit moet gaan zien:  “Onze oprichter heeft al aangegeven dat we willen meegroeien met de ploeg. We zijn begonnen in het veldrijden, we zijn nu procontinentaal en als het moet zullen we ook de stap naar de WorldTour zetten. Ik heb geen idee wat voor budget daar aan hangt.”

RIDE Magazine

Om te reageren moet je ingelogd zijn.