Een mijlpaal voor Remco Evenepoel: meer dan 100.000 abonnees op YouTube
Remco Evenepoel is op fiets bijzonder succesvol, maar ook daarbuiten gaat het de Belg voor de wind. Zijn Youtube-kanaal blijft maar groeien en dus kreeg Evenepoel een speciaal pakketje opgestuurd van het bedrijf.
De reden: Evenepoel heeft inmiddels meer dan 100.000 YouTube-abonnees, om precies te zijn 124.000. Dit is voor YouTubers een magische grens. “Bedankt iedereen voor het tonen van zoveel liefde voor dit project en het abonneren op ons kanaal”, laat de renner van Soudal Quick-Step weten via Instagram.
Een YouTuber met bijzonder veel abonnees krijgt van het bedrijf een zogeheten Creator Award. Dit is een prijs die bedoeld is om populaire YouTube-kanalen te erkennen. YouTubers met 100.000 abonnees mogen zich gelukkig prijzen met een zilveren Creator Award. Voor een gouden Creator Award moet je maar liefst 1.000.000 abonnees hebben.
Evenepoel heeft nu dus een zilveren Creator Award in huis, zoals te zien is op de beelden. “Vergeet niet te blijven kijken en te abonneren! Laat me in de reacties weten wat je in de toekomst graag zou willen zien aan video’s”, doet hij een oproep aan zijn volgers.
Dit bericht op Instagram bekijken
Evenepoel kwam vorig jaar met het idee om zijn eigen YouTube-kanaal op te starten, met wielergerelateerde video’s over onder meer voeding en training. In zijn laatste geüploade video neemt hij zijn volgers mee op training.
Jaar | Team |
---|---|
2026 | Soudal - Quick Step |
2025 | Soudal - Quick Step |
2024 | Soudal - Quick Step |
2023 | Soudal - Quick Step |
2022 | Quick Step - Alpha Vinyl |
2021 | Deceuninck - Quick Step |
2020 | Deceuninck - Quick Step |
2019 | Deceuninck - Quick Step |
Om te reageren moet je ingelogd zijn.