Een mijlpaal voor Remco Evenepoel: meer dan 100.000 abonnees op YouTube
foto: Cor Vos (archief)
zondag 24 november 2024 om 18:21

Een mijlpaal voor Remco Evenepoel: meer dan 100.000 abonnees op YouTube

Remco Evenepoel is op fiets bijzonder succesvol, maar ook daarbuiten gaat het de Belg voor de wind. Zijn Youtube-kanaal blijft maar groeien en dus kreeg Evenepoel een speciaal pakketje opgestuurd van het bedrijf.

Een must have voor alle wielerfans! Met de Black Friday deal van RIDE Magazine haal je het ideale cadeautje voor de feestdagen in huis. Voor slechts € 13,95 ontvang je de najaars- en de winter-editie in jouw brievenbus. Dat betekent meer dan 300 pagina’s aan schitterende wielerverhalen. Wacht niet te lang, want OP=OP. Bestel nu jouw magazines en verzeker je van uren leesplezier.

De reden: Evenepoel heeft inmiddels meer dan 100.000 YouTube-abonnees, om precies te zijn 124.000. Dit is voor YouTubers een magische grens. “Bedankt iedereen voor het tonen van zoveel liefde voor dit project en het abonneren op ons kanaal”, laat de renner van Soudal Quick-Step weten via Instagram.

Een YouTuber met bijzonder veel abonnees krijgt van het bedrijf een zogeheten Creator Award. Dit is een prijs die bedoeld is om populaire YouTube-kanalen te erkennen. YouTubers met 100.000 abonnees mogen zich gelukkig prijzen met een zilveren Creator Award. Voor een gouden Creator Award moet je maar liefst 1.000.000 abonnees hebben.

Evenepoel heeft nu dus een zilveren Creator Award in huis, zoals te zien is op de beelden. “Vergeet niet te blijven kijken en te abonneren! Laat me in de reacties weten wat je in de toekomst graag zou willen zien aan video’s”, doet hij een oproep aan zijn volgers.

Dit bericht op Instagram bekijken

Een bericht gedeeld door Remco Evenepoel (@remco.ev)

Evenepoel kwam vorig jaar met het idee om zijn eigen YouTube-kanaal op te starten, met wielergerelateerde video’s over onder meer voeding en training. In zijn laatste geüploade video neemt hij zijn volgers mee op training.

RIDE Magazine

Om te reageren moet je ingelogd zijn.