EF Education First-Drapac presenteert tricot voor 2018
Foto: EF Education First-Drapac
vrijdag 3 november 2017 om 17:37

EF Education First-Drapac presenteert tricot voor 2018

EF Education First-Drapac, het huidige Canondale-Drapac, heeft zijn tenue voor aankomend seizoen gepresenteerd. De Amerikaanse formatie heeft gekozen voor een duidelijk trendbreuk ten opzichte van de voorgaande jaren, toen de ploeg nog in het kenmerkende groene tricot rondfietste.

Blikvangers als Rigoberto Uran en Sep Vanmarcke zullen in 2018 koersen in een shirt met een roze bovenzijde. Het onderste gedeelte van het tenue is wit. De halsboord en mouwen blijven wel groen.

In een foto-album op de Facebook-pagina van Materiaalzone worden alle wielertenues voor 2018 verzameld. Like de pagina en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. 

Wat een kleurencombinatie! RideArgyle rijdt in 2018 in het roze-wit-groen!💕⚪💚

Geplaatst door Materiaalzone op vrijdag 3 november 2017

RIDE Magazine
36 Reacties
03-11-2017 23:17
Roze <3
Roze + groen ...
03-11-2017 23:23
Mooi en herkenbaar!
04-11-2017 00:25
Herkenbaar, heel goed!
04-11-2017 00:41
Heerlijk, opvallende tenues maken een comebackje! Vind ook de kleuren gewoon mooi
04-11-2017 00:41
ik vind alle nieuwe tricots tot nu toe erg mooi, zowel die van EFE-FD als die van Dimension Data en Movistar
04-11-2017 01:02
Roze met groen is altijd een prachtig. Een complentaire combinatie net als paars-geel en blauw-oranje. Een verademing tussen al die saai getonede tenues als zwart met blauw en lichtblauw. In het algemeen mogen mannen best vaker roze durven dragen.
04-11-2017 01:18
Mooi! Oranje versie is voor de Giro denk ik?
04-11-2017 07:43
Amai, wat er beroerde foto. Kan mij niet voorstellen dat dit de officiële presentatie is.

@schmielerflits. Bedankt, veel beter zo.
04-11-2017 11:08
@schmilerflits - thnx voor de links!
Als designer vind ik het afgezien van de groene bandjes geslaagd en vooral omdat het opvalt.
(oplossing zwarte bandjes met groene belettering)
Ook komen de vormen van de POC-kledingstijl goed naar voren (en deze werken beter met de reclame op het shirt)
Echt mooi vind ik het niet, maar met de gegeven content is het moeilijk beter doen en het doet precies wat het moet doen: opvallen. Jonathan Vaughters zou er wel goed aan doen zijn huisstijl met dat ruitjes-patroon helemaal te laten vervallen in functie van de sponsoren.
In tegenstelling tot de Lotto-jumbo shirtjes zou ik hier wel in rijden (als ik het shirtje kreeg...)

(het nieuwe Mobistar shirt is tot op heden het meest geslaagd, maar is als opdracht een stuk makkelijker te designen met 1 bepalende sponsor)
04-11-2017 11:18
Het kan mij eigenlijk weinig schelen hoe ze eruit zien, zolang ze maar opvallen en dat doen ze wel. Niets mis mee! Beter dan al dat zwart.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.