‘Wolfpack’ Quick-Step Floors kiest voor herkenbaar blauw in 2018
Quick-Step Floors heeft het nieuwe tenue voor volgend seizoen gepresenteerd. De Belgische formatie rijdt ook in 2018 in een herkenbaar blauw-wit tenue van kledingfabrikant Vermarc. Niki Terpstra en Bob Jungels hadden de eer om als eerste het nieuwe tricot te tonen.
De kleur blauw is behouden, maar wordt iets donkerder. In 2017 reed de ploeg nog met witte armen en een blauwe borst, maar volgend jaar zijn ook de armen blauw. Op de borst staat de sponsornaam in een witte horizontale band, vergelijkbaar met concurrent Lotto Soudal. Op het eerste gezicht staan er geen nieuwe sponsoren op het shirt. Op de rug staat een klein logo met de titel ‘The Wolfpack’, een door ploegleider Brian Holm gekozen bijnaam van het team.
‘The Wolfpack’ een door ploegleider Brian Holm gekozen bijnaam van het team.
Hoe sneu....
Verder wel een ok tenue, inderdaad jammer dat Lidl zo prominent erop aanwezig is, maar daar betalen ze voor natuurlijk....
Beetje van het niveautje "the cobra"
Hoe komt het toch dat jullie wielervolgers maar dan ook zelden een wielershirt mooi vinden.
Huh? De reacties zijn hier juist overwegend positief, weliswaar met Lidl-nuancering.