X2O Badkamers nog een seizoen titelsponsor X2O Badkamers Trofee
X2O Badkamers heeft het contract als titelsponsor van het regelmatigheidsklassement met een seizoen verlengd. Dat laat het badkamerbedrijf, dat zich profileert met de eendjes, weten in een persbericht van organisator Golazo.
“Het is jammer dat we in ons tweede jaar als partner opnieuw geen volledig seizoen met publiek konden beleven. Dat publieksgegeven is belangrijk voor het gevoel. De cross is een volksgebeuren, we willen graag die euforie en beleving ervaren”, aldus Anja Vandendriessche (Marketing Director van X2O Badkamers).
De eendjes waar we al refereerden zijn een succes gebleken, ook voor het bedrijf zelf. “Dat hadden we nooit verwacht. Ze zijn bij iedereen populair: publiek én renners. Vaak duiken ze zelfs op in de socials van de crossers, ook bij Wout van Aert”, geeft Vandendriessche aan.
En volgende winter zal het regelmatigheidsklassement – dit seizoen gewonnen door Toon Aerts – opnieuw de X2O Badkamers Trofee heten, laat de marketingvrouw weten. “Hopelijk kunnen we volgend seizoen allemaal samen in de modder de cross beleven en wordt het er eendje om nooit te vergeten.”
Om te reageren moet je ingelogd zijn.