Acterende Wout van Aert daagt commentatoren en podcastmakers uit
Visma | Lease a Bike heeft met een ludieke actie commentatoren en podcastmakers uitgedaagd om de ploegnaam op juiste wijze uit te spreken tijdens de voorjaarsklassiekers. In een video van de Nederlandse formatie ergert een acterende Wout van Aert zich aan commentatoren die een verkeerde teamnaam gebruiken.
Met de video introduceert het succesvolle team ‘The Name Game’. Commentatoren die de naam tijdens dit klassieker voorjaar het vaakst goed uitspreken, verdienen een award. CEO Richard Plugge benadrukt via de officiële site van de ploeg dat de actie zowel luchtig als serieus is. “Hoewel dit initiatief met humor is ingestoken, willen we ook benadrukken hoe belangrijk onze hoofdsponsors zijn voor ons team en dat zij de vermeldingen en waardering krijgen die ze verdienen.”
Dit bericht op Instagram bekijken
De Nederlandse ploeg veranderde deze zomer na vijf jaar ‘Jumbo-Visma’ naar ‘Visma | Lease a Bike’. Titelsponsor Jumbo besloot na negen jaar namelijk een stap terug te doen. Na een lange zoektocht en een winter vol speculaties bleek het bedrijf Lease a Bike de rol van de supermarktketen over te nemen.
Geplaatst als onderdeel van: Remco Evenepoel toont zich op sociale media solidair met Palestina
Om te reageren moet je ingelogd zijn.