Intermarché-Circus-Wanty kiest voor zelfde kleuren in ander ontwerp voor tenue 2023
zondag 25 december 2022 om 13:40

Intermarché-Circus-Wanty kiest voor zelfde kleuren in ander ontwerp voor tenue 2023

Intermarché-Circus-Wanty heeft hun tenue voor het nieuwe wielerseizoen gepresenteerd. Het ontwerp is flink gewijzigd maar net als voorgaande seizoenen is er gekozen voor een overwegend wit tenue met blauwe en gele accenten.

Waar het door Nalini geproduceerde tenue vorig jaar nog opviel met twee verschillende kleuren mouwen, is er dit jaar gekozen voor een witte basis. Op de buik zijn enkele marineblauwe en fluoriserend gele vlakken zichtbaar. Ook op de schouder is een geel accent zichtbaar.

Op de voorzijde van het shirt prijken de logo’s van de drie sponsoren die komend jaar naamgever van de ploeg zijn: supermarktketen Intermarché, gokbedrijf Circus en bouwbedrijf Wanty. Het logo van Gobert (verkoper van bouwmaterialen), dat dit seizoen een van de hoofdsponsoren was, verhuist naar de borst en de rug.

Het nieuwe tenue van de Belgische ploeg is ontworpen door de Belgische designer stcycle.design, die op sociale media furore maakt met unieke ontwerpen van wielerkleding. Hij ontwierp eerder ook al kleding voor Israel-Premier Tech, waaronder hun tenue voor de Tour en de kleding voor het aankomende seizoen.

Geplaatst als onderdeel van:

RIDE Magazine

Om te reageren moet je ingelogd zijn.