Lotto Dstny communiceert sterk veranderd tenue én nieuwe overeenkomst met Vermarc
Lotto Dstny begint in een opvallend en kenmerkend tenue aan 2023. Het Belgische ProTeam – deze winter degraderen ze vanaf het WorldTour-niveau – treedt aan in het herkenbare rood van de Belgische nationale loterij op de schouders, terwijl de buik blauw kleurt. Dat is de huisstijl van nieuwe naamgevende sponsor Dstny. Een oranje swoosh doorbreekt beide kleuren.
Kledingpartner Vermarc blijft overigens ook de komende drie jaar aan boord. De Belgische ploeg en Vermarc werken al sinds 2004 samen en dat zal dus voortgaan tot in ieder geval 2025. “We zijn trots om onszelf al zo lang te kunnen verbinden aan zo’n referentie in de wielersport als deze ploeg”, aldus Marc Verbeeck, CEO van Vermarc Sport. “In die periode hebben we een zeer goede band opgebouwd met de ploeg. Die vertrouwensband, de Belgische basis en de focus op jong talent maken Lotto Dstny het perfecte uithangbord voor onze kleding.”
Ook het ProTeam is blij met de verlengde samenwerking én de nieuwe kleuren, vertelt Chief Business Officer Yana Seel. “De lancering van onze nieuwe outfit, betekent dat de blik nu echt volledig richting volgend seizoen gaat. Maar niet zonder te vergeten hoe lang het partnerschap met Vermarc Sport al onderdeel van deze ploeg uitmaakt. Aan het einde van deze nieuwe verbintenis zullen we meer dan de helft van het bestaan van de ploeg in Vermarc Sport-kleding gefietst hebben. Dat zegt veel over de kwaliteit van de uitrusting, het wederzijds vertrouwen en de gedeelde liefde voor de sport.”
Om te reageren moet je ingelogd zijn.